-
prevzame naloge pri skrbi za orodje, vzdrževanje reda na delovnem mestu
-
utemelji pomen reda na delovnem mestu
-
v delavnici se vede tako, da ne izpostavlja nevarnostim sebe in sošolcev
-
loči načine izdelave določenega izdelka
-
našteje osnovne načine proizvodnje
-
našteje prednosti in slabosti
-
pove, da je storilnost število izdelkov na časovno enoto
-
pozna pomen delitve dela za povečanje storilnosti
-
loči obrtniški in industrijski način proizvodnje
-
izloči tiste lastnosti, ki so značilne za umetne snovi
-
loči duroplaste in termoplaste
-
našteje bistvene prednosti umetnih snovi
-
z eksperimentalnim delom odkrije uspešne kombinacije gradiv
-
pove, da uspešne kombinacije gradiv prinašajo boljše mehanske lastnosti
-
izdeluje testne vzorce in jih mehansko in toplotno preizkusi
-
spozna, da je neustrezna kombinacija manj trdna
-
izumi svojo kombinacijo in načrtuje testiranje
-
išče in beleži vrstni red obdelovalnih postopkov
-
napiše faze izdelave danega predmeta
-
skicira poti gradiv od surovine do končne obdelave
-
skicira organizacijsko shemo proizvodnje, tehnološki proces, poti izdelkov, informacij, energije
-
uporabi ugotovitve ekskurzije in predlaga sestav posameznih delovnih mest
-
pove vlogo posameznika na določenem delovnem mestu
-
zna prenesti tehnično risbo na gradivo
-
se navaja na natančnost pri delu
-
pravilno uporablja merilne in zarisovalne pripomočke: merilni trak, ravnilo kotnik pisala
-
utemelji ekonomske prednosti litja pred drugimi vrstami obdelav
-
izdela ulitek
-
utemelji namen zbiranja sekundarnih surovin
-
opiše razliko med oblikovanjem in preoblikovanjem
-
izdela sestavne dele s preoblikovanjem
-
pravilno uporablja ustrezna orodja, stroje in pripomočke ter upošteva pravila varnega dela
-
pravilno uporabi orodja, stroje in pripomočke za obdelavo umetnih snovi
-
sodeluje pri pripravi dela
-
pravilno uporablja orodja, stroje in pripomočke za obdelavo različnih gradiv
-
izdela sestavne dele predmeta in jih sestavi
-
upošteva pravila varnega dela
-
uporabi lepila za lepljenje različnih gradiv
-
razvija ročne spretnosti
-
pravilno izbere orodja in pripomočke za spajanje umetnih snovi
-
pravilno uporabi orodja in pripomočke za spajanje umetnih snovi
-
upošteva pravila varnega dela
-
izračuna ceno izdelka
-
našteje, kaj vpliva na ceno izdelka
-
predvidi postopke, ki so potrebni za ponudbo izdelka na trgu
-
utemelji pomen varovanja okolja in zbiranja odpadne embalaže
-
izdela referat o problematiki kopičenja odpadkov
-
utemelji pomen recikliranja odpadkov in njihovega razvrščanja
-
pripravi načrt za sortiranje odpadkov v njegovi družini
-
išče vzorce obnašanja ki zmanjšujejo nastanek odpadkov
-
nariše svojo rešitev zastavljenega problema
-
nariše svojo rešitev ali poišče že poznano rešitev problema
-
oblikuje predstavitev svoje ideje
-
primerja svojo rešitev z drugimi
-
kritično in argumentirano razpravlja ob rangiranju idej
-
izbere ustrezno orodje za pripravo dela dokumentacije
-
izdela svoj del dokumentacije
-
pri pripravi in zbiranju dokumentacije upošteva standarde
-
v skupini opravi svoje delo tako, da bo dosežen skupni ciljv skupini pomaga tistim, ki delo teže zmorejo
-
samostojno izbere ustrezen obdelovalni postopek in orodje za izdelavo sestavnih delov
-
samostojno in varno uporabi orodje in izdela sestavne dele
-
upošteva načela racionalne rabe materialov, racionalne izrabe delovnega prostora in časa
-
sodeluje s sošolci, da delo poteka brez nepotrebnega čakanja
-
kontrolira sestavne dele, če se ujemajo z zahtevami tehnične dokumentacije
-
predstavi svoj projekt